Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shadow
Znajomy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: Wto 20:31, 07 Gru 2010 Temat postu: World War Z- Rogów 18.12.2010 |
|
|
Od A do B
1.Podział drużyn (max. 15-20 osób)
1.Ludzie.
2. Zombie w ilości 2 razy większej od ludzi.
Drużyny są wybierane losowo w taki sposób, aby każdy miał szansę pograć jako człowiek przynajmniej raz.
2.Dozwolone uzbrojenie
-Max. 280fps
-Najlepiej broń krótka
-Brak pirotechniki wybuchowej (granaty, petardy)
-Można posiadać dowolną ilość magazynków ale tylko 35 kulek
3.Cel gry
LUDZIE:
Przejście z punktu A do B po ustalonej wcześniej drodze.
ZOMBIE:
Zarażenie wszystkich ludzi
4.Zasady
TRAFIENIA:
1. Dla ludzi obowiązują standardowe zasady trafień ze szczególnym uwzględnieniem nie celowania w głowę/dłonie.
2. Zombie "zarażają" ludzi poprzez dotknięcie jakiejkolwiek części ciała.
ZARAŻANIE:
1. Zarażone osoby po minucie stają się zombie.
2. Na trasie ludzi umiejscowione zostaną dwa antidotum dzięki którym proces przemiany w zombie zostaje zatrzymany.
3. Jeśli to możliwe można zaaplikować antidotum zombie z przeciwnej drużyny i dołącza on natychmiastowo do drużyny ludzi (bez sprzętu). Dotyczy to także zainfekowanego „survivora”, bo jest on normalnym zombie po zarażeniu. Aplikacja antidotum to polanie małą ilością wody jakiejkolwiek części ciała.
4. Ludzie mogą "zastrzelić" zarażonego kompana (strzał w buta albo w ziemię przy oznajmieniu, że ta osoba "nie żyje") co wyklucza go z rozgrywki.
SPAWNY:
1. Ludzie się nie respią.
2. Zombie mogą respić się wszędzie z następującymi zastrzeżeniami i zasadami:
a) nie mogą być bliżej niż 20 metrów od któregokolwiek z ludzi;
b) nie mogą być widoczni dla któregokolwiek z ludzi;
c) mogą pokazywać się ludziom tylko i wyłącznie na zasadach normalnego "chodzenia jako trup" czyli z czerwoną szmatką w ręku/na głowie;
d) obowiązuje bezwzględny zakaz komunikowania się z kimkolwiek podczas bycia respiącym się zombie;
e) w interesie drużyny zombie leży to aby miejsce ich spawnów nie było oczywiste dla ludzi (np. wejście z czerwoną szmatką do pokoju z tylko jednym wyjściem);
f)zombie czekają pół minuty przed kolejnym respem.
ZASADY DODATKOWE:
1. Ludzie nie mogą "campić" w miejscach gdzie ich zarażenie jest niemożliwe (np. w miejscach gdzie trzeba się wspiąć aby się do nich dostać).
2. Zombie nie mogą wykonywać "skomplikowanych" czynności takich jak np. rozmawianie ze sobą przez radio, budowanie umocnień, zamykanie/otwieranie drzwi, używanie pirotechniki itd.
3. Po drodze oprócz antidotów rozmieszczone zostaną kulki (np. w paczkach po 10).
4. Ludzie nie mogą wchodzić do pomieszczeń nie będących na ich trasie ani do nich zaglądać ("Zerkne czy ich tam nie ma bo nas potem z tyłu zajdą").
KOMUNIKACJA:
LUDZIE:
a)mogą mieć wszelkie formy łączności
ZOMBIE
a)nie mogą używać zaawansowanych środków komunikacji (telefony komórkowe, radia itp.)
Odbić próbki
1.Podział drużyn (max. 15-20 osób)
1.Ludzie.
2. Zombie w ilości 2 razy większej od ludzi.
Drużyny są wybierane losowo w taki sposób, aby każdy miał szansę pograć jako człowiek przynajmniej raz.
2.Dozwolone uzbrojenie
-Max. 280fps
-Najlepiej broń krótka
-Brak pirotechniki wybuchowej (granaty, petardy)
-Można posiadać dowolną ilość magazynków ale tylko 35 kulek
3.Cel gry
LUDZIE:
Odbicie 4 próbek wirusa (np.butelki z wodą).
*Jeśli będą chętni to odbicie 2 chowających się w kompleksie naukowców.
ZOMBIE:
Zarażenie wszystkich ludzi
4.Zasady
TRAFIENIA:
1. Dla ludzi obowiązują standardowe zasady trafień ze szczególnym uwzględnieniem nie celowania w głowę/dłonie.
2. Zombie "zarażają" ludzi poprzez dotknięcie jakiejkolwiek części ciała.
ZARAŻANIE:
1. Zarażone osoby po minucie stają się zombie.
2. Na trasie ludzi umiejscowione zostaną dwa antidotum dzięki którym proces przemiany w zombie zostaje zatrzymany.
3. Jeśli to możliwe można zaaplikować antidotum zombie z przeciwnej drużyny i dołącza on natychmiastowo do drużyny ludzi (bez sprzętu). Dotyczy to także zainfekowanego „survivora”, bo jest on normalnym zombie po zarażeniu. Aplikacja antidotum to polanie małą ilością wody jakiejkolwiek części ciała.
4. Ludzie mogą "zastrzelić" zarażonego kompana (strzał w buta albo w ziemię przy oznajmieniu, że ta osoba "nie żyje") co wyklucza go z rozgrywki.
SPAWNY:
1. Ludzie się nie respią.
2. Zombie mogą respić się wszędzie z następującymi zastrzeżeniami i zasadami:
a) nie mogą być bliżej niż 20 metrów od któregokolwiek z ludzi;
b) nie mogą być widoczni dla któregokolwiek z ludzi;
c) mogą pokazywać się ludziom tylko i wyłącznie na zasadach normalnego "chodzenia jako trup" czyli z czerwoną szmatką w ręku/na głowie;
d) obowiązuje bezwzględny zakaz komunikowania się z kimkolwiek podczas bycia respiącym się zombie;
e) w interesie drużyny zombie leży to aby miejsce ich spawnów nie było oczywiste dla ludzi (np. wejście z czerwoną szmatką do pokoju z tylko jednym wyjściem);
f) zombie czekają 1 minutę przed kolejnym respem.
KOMUNIKACJA:
LUDZIE:
a)mogą mieć wszelkie formy łączności
ZOMBIE
a)nie mogą używać zaawansowanych środków komunikacji (telefony komórkowe, radia itp.)
ZASADY DODATKOWE:
1. Ludzie nie mogą "campić" w miejscach gdzie ich zarażenie jest niemożliwe (np. w miejscach gdzie trzeba się wspiąć aby się do nich dostać).
2. Zombie nie mogą wykonywać "skomplikowanych" czynności takich jak np. rozmawianie ze sobą przez radio, budowanie umocnień, zamykanie/otwieranie drzwi, używanie pirotechniki itd.
3. Na terenie kompleksu oprócz antidotów rozmieszczone zostaną kulki (np. w paczkach po 10).
Postanowienia:
1. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania wszystkich zasad a w razie niejasności powinni zgłosić je przed strzelanką na forum lub bezpośrednio przed jej rozpoczęciem,
2. W razie wykrycia „terminatorstwa” uczestnik otrzymuje pierwsze ostrzeżenie. Drugie ostrzeżenie skutkuje wyłączeniem go z rozgrywki. Niekulturalne zachowanie po wyrzuceniu skutkuje wykluczeniem ze wszystkich rozgrywek organizowanych przez R.A.K. Team łącznie z odpowiednią adnotacją o takowym zachowaniu w temacie zlotu.
3. Organizator, pomimo bycia uczestnikiem gry, ma prawo ostrzegać i wyrzucać uczestników. Organizator ma „władzę absolutną” i należy stosować się do jego poleceń.
4. Zabezpieczenie własnego zdrowia i mienia leży w gestii uczestników i organizator nie ponosi za nie odpowiedzialności.
5. Uczestnicy powinni zachować dalece idące środki ostrożności z racji niemal kontaktowej walki.
6. Istnieje absolutny zakaz celowania a tym bardziej strzelania powyżej linii klatki piersiowej.
7. Osoby niepełnoletnie muszą pokazać organizatorowi zgodę rodziców.
8. Uczestnicy spotykają się z własnej, nieprzymuszonej woli.
9. Organizator nie ma statusu lidera spotkania- pełni funkcje porządkowe i organizacyjne.
10. Stylizacja na zombie mile widziana.
Postaramy się zapewnić 3-4 sprężyny. Postarajcie się też wziąć kilka. Jeśli scenariusze nie wypalą to normalnie się postrzelamy więc weźcie normalne repliki i szpej. Zaczynamy o 9:00!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Grzela
SOAT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 22:16, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Z tą niedzielą to może byc dla niektórych problem. Dla mnie nie ma problemu ale bardziej by pasowała sobota.
1. Grzela
2.
3.
4.
5.
6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Shadow
Znajomy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: Wto 22:25, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Może być sobota jak większości tak będzie pasowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Grzela
SOAT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 22:35, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Przekładamy na sobotę. Będzie na pewno więcej chętnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
niko
SOAT
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 17:39, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tak.. ja też byłbym za sobotą;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Grzela
SOAT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 17:24, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Więc jest już na sobotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Grzela
SOAT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 18:06, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No dawac, dawac! Nikt nie jest chętny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
darek 1
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Glinnik
|
Wysłany: Sob 21:57, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
BARDZO podoba mi się temat zoombie . Ja osobiście zezwolił bym na stosowanie zwykłych replik asg bez wymagań co do fps. . Za to mozna by było tylko strzelać ogniem pojedyńczym i tylko po nogach , zoombie mogło by tez szybko biegać i unikać ostrzału oraz ginąć dopiero po 3 lub 5 strzałach -sznse by były nawet równe. Co do zarażenia ,to dotknięcie zastapił bym zerwaniem jakiejś szmatki, czy czeoś, ale za to pomysł z antidotum jest zajebiaste . To są tylko moje opinie , ale sam scenar jest naprawde fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
czerwo93
Znajomy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: Nie 1:17, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
i z wyłączonym hop upem;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
.:POGO:.
SOAT
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 10:50, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ja sugeruje odrazu bez lufy i głowicy tłoka zasięg będzie 15 cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
darek 1
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Glinnik
|
Wysłany: Nie 11:30, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to że będzie fajniej z własną bronią . A ja , jak bym wiedział żę będę walczył z prawdziwimi zoombie to wolał bym nawalać do nich z karabinu niż z pistoletu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Grzela
SOAT
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 12:18, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wg mnie dobrze jest jak jest A na listę wpisac się to nie łaska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
czerwo93
Znajomy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: Nie 17:27, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
listę macie na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czerwo93 dnia Nie 17:28, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
Shadow
Znajomy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: Nie 17:43, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
1. Czerwo 100%
2. Bartek Książek 90%
3. Łódź 70%
4. Wolak 100%
5. Woźniak Jan 50%
6. Łódź 70%
7. Grzela SOAT
8. Niko SOAT
9. Karol O.
10.
Nigdy w życiu nie zgodzę się na użycie zwykłych replik w niemal kontaktowej walce! Tylko w teorii "strzelamy po nogach" a ktoś w strachu podniesie lufę i strzeli w usta/zęby z 1 metra i nieszczęście gotowe.
Przypominam, żebyście wzięli też normalny szpej w razie jakby scenar nie wypalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
niko
SOAT
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 12:49, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ale jak Ty będziesz zoombie to nie będzie Ci fajnie dostawać z czyjegoś ulubionego gnata który bedize miał powyżaj 400 fps;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bsrf/images/spacer.gif) |
|